Hoe zet je gesproken ondertiteling uit?

Sinds kort hebben wij een nieuwe samsung smart tv. Op Ned. 1, 2 en 3 word de ondertiteling gesproken. Hoe zet je dit uit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
69.4K
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Hoe ontzettend irritant is dat?!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is een speciale aanpassing voor blinden en slechtzienden, je zal verrast zijn als je weet hoeveel onder hen nog met plezier de tv aan hebben staan.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik snap alleen het doel niet, want dan hoor je dus een Engelse film, waar dus Nederlands doorheen gekletst word van de ondertitel, ik zie niet in hoe dat handig kan zijn.

Antwoorden (2)

Ga naar instellingen, dan naar aanpassingen en dan naar spraak, dit zet je uit.

Toegevoegd na 1 uur:
Als dit niet werkt, geef dan even het type van de tv door en het nummer wat daarbij staat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op je afstandsbediening zit een knop voor ondertiteling (meestal met de tekst "Ad/Subt." rechtsonderin op de afstandsbediening), als je daar op drukt kan je voor zowel visuele als gesproken ondertiteling de instellingen veranderen.