Welke tv is goed om te gamen?

Hallo,
Ik zit te kijken voor een goede tv om te gamen.
Ik wil een 32 Inch tv maar weet niet goed welke.
Zelf zat ik te denken aan deze:
http://www.eldi.be/nl/televisies/samsung/32-led-internet-tv-ue32es5500-81cm-
Ik weet alleen niet of deze goed is om te gamen en hoe het zit met beeldkwaliteit enz.
Weet er ook iemand wat de input lagg is voor deze tv?
maximaal bedrag voor een tv is 400 euro
Ik speel op de xbox en wil via hdmi gaan spelen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

16ms inputlag (in vergelijk met een lagloze CRT)

http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung-ue40es5500-ue32es5500-201207031898.htm?page=Performance

Het 40" model scoort goed qua inputlag, maar wordt wat minder gewaardeerd op beeldkwaliteit. Dat is dan wel op hdtvtest.co.uk die nog al mierenneukerig zijn dus voor de meesten zal dat niet opvallen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En is 16ms inputlag veel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat is vergelijkbaar met 1 frame als je een spel speelt op 60fps. Het is heel laag voor een tv.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
30ms, is waar de grens ligt tussen goed speelbaar en minder voor de snellere spellen als First Person shooters en snelle shmups. Speel je dat soort spellen niet, dan zijn tragere televisies ook al prima.