Wat is een goede mediaplayer?

Ik heb een bluray home cinemaset met een plasma tv. (hd-ready). Als ik mijn laptop met de cinema set verbindt dmv een hdmi kabel, dan heb ik geen 5.1/dts geluid. Als ik het draadloos doe dmv nero mediahome, dan heb ik fantastisch dts geluid, maar draadloos haperen de beelden op full hd.

Welke mediaplayer is geschikt voor mij? Ik heb een WD 500gig externe schijf met eigen voeding.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Aangezien je al een externe HD hebt zou je hier eens naar kunnen kijken.

http://tweakers.net/pricewatch/225095/western-digital-tv-hd-media-player.html#tab:info

Sluit je HDD aan en gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb een A.C. Ryan HD player. En ben nog steeds meer dan tevreden ermee. Ook al doe ik er geen streaming mee, en ik zet de video materiaal over op de HDD van de player. Maar streamen doet hij ook, en ook via netwerk sharing.