Hoe kan het dat mijn dvd speler na de pauze vast loopt?

Ik heb een dvd speler die in mijn televisie in zit, maar zodra ik een dvd even op pauze zet en na twee minuten weer aanzet om verder te kijken, dan loopt mijn hele dvd speler vast.

Vervolgens moet ik eerst de dvd lade open doen en weer sluiten om de film opnieuw op te starten.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen of waar het aan ligt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Klinkt als een defect. Ik heb dezelfde klacht vaker gehoord en toen bleek het apparaat defect. Soms kan een software update van de fabrikant het probleem al verhelpen. In een ander geval zijn er reparatiebedrijven die dit probleem kunnen verhelpen. Gewoon even contact opnemen met de fabrikant.