Kan je tegenwoordig nog gewoon tv kijken zonder een 3 in 1 pakket te nemen?

Ik heb interactive tv via een 3 in 1 pakket maar kijk heel weinig en wil dan de tv uit het pakket halen, maar hoe kan ik dan de tv aansluiten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Dat kan alleen met een televisie die via de kabel ontvangt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is wat onduidelijk. Als je een kabel abonnement hebt zit je sowieso gebonden aan een pakket waar tv in zit. Mocht je een ADSL of glaspakket hebben zou je tv eruit kunnen doen en hopen dat de kabelaansluiting niet afgesloten is. (kan je natuurlijk even testen). De kabelaar kan op een gegeven moment de verbinding afsluiten omdat er geen abonnement loopt. Je hebt dan overigens alleen analoge SD-kwaliteit. Dat ziet er op een HDTV dus niet uit. Op een oude beeldbuis kan het wel natuurlijk.
fremar
9 jaar geleden
Een enkel tv abonnement zal je los meer kosten dan bij 3 in 1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kost je niks als de kabel niet afgesloten is.

Het beste antwoord

Als je 3-in-1 pakket loopt via een ADSL aansluiting (telefoonlijn) kun je bij de plaatselijke kabelleverancier (UPC, Ziggo etc.) een goedkoop abonnement nemen. Een los abonnement voor alleen televisie/radio bij een kabelaar kost rond de €18,- per maand.

Loopt je pakket via de kabel dan kun je overwegen om bv. een Digitenne abonnement te nemen. Dit loopt via een losse antenne in/aan je huis en een aparte aansluiting op je tv. Een Digitenne abonnement kost €12,50 per maand.

Uiteraard is het de vraag of je 3-in-1 pakket inclusief het tv-pakket dat je nu hebt niet goedkoper is dan alleen een bellen/internet pakket en een los tv abonnement.