Hoe krijg ik het 'reclame' scherm aan de zijkant van mijn nieuwe Samsung tv weg?

Op mijn nieuwe Samsung tv blijft tijdens het tv kijken aan de zijkant een soort schermpje over het beeld heen staan. Het gaat om informatie over de tv. Er staat op Led tv series 5 en dat het allshare, 4x hdmi heeft enz. Ik denk dat het om informatie voor een showmodel gaat maar met de functie showmodel uit gaat het niet weg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17.4K
RenskeBram
een jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem, kun je dit ook oplossen zonder originele afstandsbediening? Deze zijn wij kwijt. Wij zappen met de afstandsbediening van de kpn

Het beste antwoord

Dit is de zgn demo of winkelmodus. Als je de tv opnieuw installeert kun je bij installatie aangeven of je hem voor thuis gebruik of winkel of shopmodus wilt instellen. Kies dan voor thuis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien een sticker?