in zeer veel winkels inmiddels. Zo kan je hem bv ook bij de wehkamp bestellen: http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid/televisie/3d-tv/lg-42lx6500-3d-led-tv/C12_N01_N13_715080/?SM=1

Er is echter nog niet heel veel materiaal. Je komt dan vooral uit op bluerays disks met films en speciaal materiaal. Veel zenders zijn wel begonnen of staan op het punt om ook 3D uit te zenden:
http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q=3d+uitzendingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er komen wel al wat 3d uitzendingen, maar veel zijn het er nog niet.
Wel is er bij bepaalde TV's de mogelijkheid om gewone beelden om te laten zetten in 3D. Dat is natuurlijk niet van die kwaliteit als echte 3D beelden.

De tv's zijn overal al te koop. Je zou de onderstaande link een moeten bekijken. Daar staat heel veel op over 3D en de verschillende merken.

http://www.3dtvmagazine.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3d uitzendingen!!!! Waar en waneer??
Voor mij geheel nieuw, ben erg benieuwd
Uitzendingen moet men nog mee beginnen maar ik dacht uit mijn hoofd te weten dat iinmiddels 54% van alle Hollywoodprodcties al op 3D wordt opgenomen. Dat is natuurlijk enorm.

De markt van DVD's/BluRays heeft de komende jaren genoeg materiaal, iets waar HD indertijd alleen maar van kon dromen.
Elk zichzelf respecterend winkeltje die TV's verkoopt heeft inmiddels wel een '3D tv op de plank' staan.

Verwacht dan ook (nog) niet te veel van uitzendingen maar als koopfilms jouw 'ding' zijn, kan je je hart de komende tijd ophalen aan 3D.
ronaldP