Waar kan ik nog een kleine TV voor op de slaapkamer kopen?

Voor op de slaapkamer van mijn dochter zoek ik een klein TV-tje. Kan ik nergens vinden. Of weet iemand waar je dit kan kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (9)

Ik weet natuurlijk niet wat jij klein vind, maar bij de Mediamarkt verkopen ze tv's vanaf 19 inch.
Dit is dezelfde grote als een vrij normale pc monitor en ik denk dat dit wel zo'n beetje de standaard is tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je bij caravans kijkt, die hebben ook kleine tv's ingebouwd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mediamarkt: deze ken ik en zijn veel te groot.
ligt er aan wat je er voor uit wilt geven maar
zaken als mediamarkt .its enz hebben ze gewoon te koop

Toegevoegd na 5 minuten:
bij blokker in de aanbieding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stap eens binnen bij een winkelier die tv's verkoopt. Het aanbod van kleine tv's is best wel aardig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou even op marktplaats kijken. Kans is groot dat je daar al een leuk, klein tv'tje voor een heel schappelijke prijs vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dezelfde zoektocht. Daarbij ontdekte ik dat je online via www.kieskeurig.nl al onder de € 200 een nieuwe kunt kopen, terwijl dezelfde TV's in de winkels al gauw € 250 of meer kosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij!

Ik heb een klein tv'tje (met beeldbuis, dus geen platte) met afstandsbediening en die mag je voor 10 euro hebben. Op te halen in de buurt van Rotterdam. Ding werkt prima, maar ik wilde meedoen met de platte tv mode voor de slaapkamer.
paulus811
13 jaar geleden
Bij de kringloopwinkel. Heel veel mensen (waaronder wij ook helaas) gooien ze tegenwoordig weg omdat de meeste worden vervangen voor flatscreens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet zo moeilijk: bij een kampeerwinkel heb je vaak volop keus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veilingkijker.nl Hiermee kijk je op bijna alle veiling sites.

succes!