Kan ik gewone (dak) bitumen gebruiken om autodeuren te dempen?

Hallo allen,
Ik wil nieuwe speakers in mijn auto monteren. Nu staat overal dat de geluidskwaliteit wordt verhoogd als ik de deuren isoleer. Ik kan dure "speciaal" voor autodeuren bitumen gebruiken maar ik kan veel goedkoper aan bitumen dakbedekking komen. Is bitumen dakbedekking ook geschikt om de deuren te isoleren?

een jaar geleden
in: Audio
1.3K
TurfGraver
een jaar geleden
Enig idee hie heet het in zo'n deur wordt in de zomer? ;)
Je zal niet de eerste zijn waarbij hierna de ramen of deuren niet meer opengaan.
Lucbremer
een jaar geleden
Hoi,
De temperatuurbestendigheid van de autodeur bitumen is gelijk als die van bitumen dakbedekking. Hier zal het verschil dus niet inzitten

Geef als eerste antwoord