Ik heb een kleine radio tranismitter omgebouwd, hij kan nu 20KM rondom me heen radio uitzenden van mijn nummers, is dit iligaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Natuurlijk is dit illegaal. Zenden mogen alleen radio- en televisieomroepen en vergunninghouders.
AT zal je gauw vinden.
Een heel klein zendertje om je huis, stoort niemand, maar is ook illegaal. Daar is echter de pakkans heel gering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je overtreed hiermee de telefoon en telegraafwet als ze je betrappen .En als het even tegen zit kan je ook nog voor de rechter moeten verschijnen.Zonde want dit kost een hoop geld als ze je opgespoord hebben.(De MRF237 was een beroemde transistor die wij ervoor gebruikten).Dus niet doen.