CD-R of als je wil herschrijven dus vaker de cd met nieuwe liedjes wil beschrijven CD-RW.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tip: Als je de CD wil gebruiken in een CD-speler die geen MP3 herkent kies dan Audio-CD in je brand programma. MP3's zullen dan naar het juiste formaat worden geschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een lege CD-R.

En een CD recorder natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een CD-R of CD-RW gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een lege CD het hoeft niet leeg te zijn maar wel genoeg ruimte hebben om het aantal mb van het liedje erop te kunnen zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet helemaal waar.
Vrijwel altijd wordt een CDR na een "brand sessie" ge"finalized". Dat wil zeggen dat de TOC (table of contents, oftewel inhoudsopgave) definitief wordt weggeschreven in de binnenste sectoren van de CD.
Deze kan daarna niet meer worden veranderd. Je kan wel een zgn. multisession CD branden, dan kun je er op een later tijdstip nog dingen bij zetten op de lege ruimte. Maar multisession wordt lang niet in alle apparaten ondersteund.
Een CD-R om ze erop te zetten of een CD-RW om ze daarna weer te verwijderen.