Mijn boxen zijn kapot, hoe krijg ik de muziek weer uit mijn beeldscherm?

Mijn beeldscherm van me pc is ook mijn tv.
Helaas zijn mijn boxen van me computer kapot gegaan, maar het is ook mogelijk om de muziek dus uit mijn beeldscherm te laten komen. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat moet aansluiten??? kan iemand me helpen. Toen ik hem voor t eerst gebruikte kwam de muziek wel uit het beeldscherm, maar na dat ik boxen had aangesloten niet meer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zullen achter op die tv wel een rode en witte tulpaansluiting zitten of er zal een 3,5 mm aansluiting aanwezig zijn.Dan is het een kwestie van gewoon een verloopkabeltje van 3,5 mm plug dat je achter in de geluidsuitgang van je pc steekt(groene bus) naar twee tulpstekers of naar een 3,5 mm plug die je weer achter in de tv steekt.

De tv op een andere manier aansluiten op de pc, met een aansluiting die wel geluid doorgeeft. Toevallig heb ik van de week een antwoord gegeven bij een andere vraag hierover. Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/geluid-televisie-meerdere-beeldschermen-aansluit.269711#1112222

andere boxen aansluiten

koop nieuwe boxen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100