Wat is er zo goed aan Beats By Dr. Dre?

Ze zijn heel duur en ik vroeg me af wat is er nou zo bijzonder aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Heb er zelf ook aan gedacht, deze te kopen, geluisterd, maar het is het geld zeker niet waard, het is een hype, en iedereen gaat er in mee.
Heb op EBay een Coby headphone besteld , 32 ohm, voor de iPod of iPhone , super geluid, goede Bass,
lachen :) , incl verzenden uit de USA , nog geen 15 euro :) , ik twijfelde ook eerst, zo goedkoop, maar hij klinkt echt super! Dus ga niet mee in de hype van Dr De!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die goedkope Philips oortjes van 10 euro, je kunt ze bij de kijkshop kopen, die oortjes met die verschillende kleuren klipjes ofzoiets. ik heb er 3 van gehad, ze gingen kapot in 7 maanden ongeveer maar de bas is SUPER HARD PS: je oren raken er wel verstopt van dus ik ben overgestapt naar Senheisser van 15 euro

Andere antwoorden (1)

mijn broer heeft ze zelf ook en ik heb ze natuurlijk ook effetjes mogen testen, nou ten eerste is de bas heerlijk! je Voelt de muziek, perfect, de kwaliteit van de koptelefoon zelf is ook perfect! alles heel mooi, met alles erop en eraan, maar ik vindt het de €200 niet waard