ik ben opzoek naar een mini hifi stereotorentje op 12 volt

een stereotorentje voor op de boot met 12 volt. Ooit hebben we er eens een gehad maar deze is met de boot verkocht. Dit was van het merk yoko. Nu is dit natuurlijk niet noodzakelijk als het mar 12 volt is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Je kan natuurlijk een omvormer tussen zetten 220V -> 12V dan kan je zo goed als elke mini stereo gebruiken die je wilt.

De meeste draagbare stereo's werken ook op batterijen.

Met 12 volt autoadapter die je kan instellen op de juiste voltages 3-4,5-6-7,5-9V kan je met een beetje knutselen direct aansluiten op de batterij aansluiting van je draagbare radio.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom neem je niet gewoon een autoradio, die werkt alleen op 12 volt?

Op een boot is vrijwel altijd wel een plekje om deze in te bouwen. En er valt ook niks om als de boot een keer flink tekeer gaat. Ook voor inbouwspeakers is meestal wel plek, maar daarvoor kun je eventueel opbouwmodellen nemen. Let wel op dat je geen gewone luidsprekers op een autoradio aansluit.
paulus811