Waarom geeft mijn computer aan dat mijn headphones nog in mijn computer zitten terwijl dat niet zo is?

Ik gebruik een koptelefoon, en een paar speakers in het geval dat ik hem niet op heb. De koptelefoon is een Sennheiser HD 558, die met een adapter van 6.3 naar 3.5mm in de aansluiting voorin zit. Sinds kort heb ik het probleem dat m'n computer aangeeft dat er een koptelefoon in de computer zit, terwijl dit niet zo is. Ik hoor nog wel geluid als ik de koptelefoon aansluit, en andere koptelefoons werken ook gewoon nog. Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Dit probleem heb ik wel eens gehad. Je jack ingang is kapot (binnenkant) Meestal komt dit door te hard de jack erin stoppen, doorduwen of dat de jack beweegt in de aansluiting.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan waarschijnlijk niet gemaakt worden, of wel?