Zijn deze beats echt? Www.Beatsbydrekopennederland.com

Ik wil een beats by dre solo hd kopen deze zijn heel goedkoop dus twijfel of deze echt zijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maakt het uit? Ze lijken toch op Beats?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals ik eerder ook al eens heb gezegd. Wil je beats, koop ze dan bij een gerenommeerde winkel. Kun je ze niet betalen, koop dan gewoon een goede koptelefoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, En wil je Beats (looks) en kun je ze niet betalen koop je een nep Beat...

Antwoorden (3)

Deze zijn waarschijnlijk nep, ik heb wat op internet gezocht en meerdere sites geven aan dat deze site onbetrouwbaar lijkt te zijn. Ik raad het je zeker niet aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echte beats zijn rond de 300 euro minstens 150 - 200 euro als ze goedkoper zijn zijn ze zoiezo nep.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kort antwoord: NEP!

De hele site is NEP, meeste teksten zijn vertaald door Google translate of iets dergelijks en krijg gewoon jeuk als ik onderstaande voorbeelden lees:
- U kunt zien dat veel producten onderneming te selecteren om de samenwerking met monster slaat door Dr. dre,
- Hou je van muziek heel erg? U moet hebben bezocht onze online winkel.
- We verkoop mode en mooie Monster Beats by Dr. dre op minder dan retail prijzen,

Alleen al gevonden op de "Over ons" of 'About Us' pagina.

Een site die legaal aan het werk is en high end producten verkoopt als Dr Dre zal er zeker voor zorgen dat informatie op de site klopt. Bovenstaande teksten kloppen al niet, laat staan de producten. Ik kan het niet letterlijk vinden, maar de hele verzendprocedure lijkt erop dat de producten uit China komen, waar 99% van de nepartikelen vandaan komt...

Ook MOET elke legale webwinkel de identiteit van de ondernemer volledig vermelden. Dat betekend dat de naam, adres (geen postbusnummer) en kvk nummer duidelijk vermeld moet zijn op de site. Het enige wat vermeld staat op deze site is een obscuur Gmail adres 'wangpay668@gmail.com'
Vraag me af of je uberhaupt iets toegestuurd gaat krijgen na betaling, en als je al iets krijgt of het geen baksteen in een doosje is...

Misschien overbodige vraag, maar had je deze conclusie ook niet zelf kunnen trekken met een beetje rondkijken op de site?