mijn ipod touch scherm staat op zwart en doet niets meer. De batterij is niet op!

als ik hem aansluit op de stroom doet ie niets. Als ik lang op het aan/uit knopje druk ook niet! hij is niet gevallen ofzo, s'avonds deed ie het nog. de volgende ochtend niet. Er zit al wel heel lang een scheur in het scherm, maar iemand van de apple store zij dat het geen kwaad kon. ik heb de 3e generatie, wat kan ik doen en wat is het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je er miss op gaan lichen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel liggen, sorry!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is die gejailbreaked?

Antwoorden (5)

Sluit 'm aan op de computer. Als het goed is reageert je ipod daar op. Probeer anders beide knoppen (home & lock) tegelijk in te drukken, en ingedrukt te houden. Dat wil ook nog wel is werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houd de knop bovenop je iPod Touch en de home-knop allebei lange tijd ingedrukt. Als het goed is komt ie weer tot leven! Anders moet je toch maar terug gaan naar de winkel, of hem een tijdje aan de stroom leggen en het trucje nog eens proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, misschien staat je iPod in dfu mode.
als je garantie hebt geef dat dan weer binnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wacht altijd tot de batt helemaal op is ( kan wel een dag of twee duren) en als je hem dan aandoet met opladers doet hij het weer. (2e generatie)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet hem in dfu mode en herstellen