wat is makkelijker? een iPod nano of shuffle?

Mijn moeder wordt 49 en ik wil haar of een nano of een shuffle geven. Het aantal gb maakt niet uit en prijs ook niet heel erg, als zij er maar tevreden mee is. Maar wat is voor haar makkelijk aangezien ze niet zo heel goed is met elektronica. Ik ben bang dat ze de shuffle niet snapt, omdat ze niets ziet en ik ben bang dat ze de nano niet snapt omdat het scherm een beetje klein is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (5)

De shuffle, die is goedkoper, en het is makkelijker om een liedje af te spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja het is waar je de voorkeur aan geeft.
Ik denk dat de shuffle makkelijker is in het gebruiksgemak want als je het een keer hebt uitgelegd is het ook geen hogere wiskunde meer.
Maar de nano is wel makkelijker omdat je ook echt ziet wat je aan het doen bent en het ook wel leuk is dat je snel een liedje kan kiezen ipv. er eerst 200 te moeten af gaan. Succes! & Alvast gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het gewoon gaan vragen.
Als je het gaat uitstellen e hij vindt je misschien niet leuk word je erg verdrietig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de shuffle is het gemakkelijks, dat zeker.

Als je dan een shuffle gaat kopen, kijk dan op ebay, daar heb je soort gelijke voor nog minder dan 10 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan als je moeder wel van touchscreen houdt dan is de ipod nano het beste
Maar als om de handigheid is ipod shuffle beter