Waar kan je een kabel kopen voor beats by Dr. Dre?

Ik heb dus beats by Dr. Dre niet Monster ofzo maar gewoon die kleinere. Maar dus mijn kabel is kapot gegaan en hij doet het niet meer. Kan ik ergens nieuwe kabels kopen of ergens laten maken? EN hoeveel kost dat dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1K

Antwoorden (2)

Al die kabels kan je op www.monstercable.com kopen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar die zijn alleen voor die monster? ik heb tour.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ofnee, ik heb solo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Solo is een bepaald soort Beats by dr. dre. zo heb je solo, studio, in-ear, solo HD, enz. Beats by dr. dre is van Monster, dus ja, die kan je daar kopen.
je hebt lifelong garantie op beats by dr dre. ben ff op zoek naar de link waar je je kapotte kabel naartoe kunt sturen. Je krijgt gratis een nieuwe.