Gaat een jbl bluetooth speaker harder als hij in de oplader zit?

Ik heb het gevoel dat me jbl xtreme 2 harder klinkt als hij oplaad klopt dit? Zo ja waarom gaan speakers harder in de oplader? En kan dit kwaad? Omdat ik me kan voorstellen dat het er niet voor is gemaakt aangezien het zonder oplader niet voor niks zachter gaat of is de batterij niet goed genoeg?
Verder lijkt de bass ook harder te gaan.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Audio
3.1K

Antwoorden (1)

In dat geval is waarschijnlijk de batterij aan het verslijten. De lader geeft de volle spanning, terwijl de batterij deze spanning niet meer op kan slaan.
jc54
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dat kan ik me persoonlijk niet voorstellen hij is pas 29 dagen oud.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ik heb mijn xtreme 2 net een dag en ik heb dat probleem ook is er iets kapot