Heeft Facebook een telefoonnummer om ze te bellen of zou ik de zogenaamde authentication ontwijken?
Door een fout van Facebook zelf kom ik nu niet meer op Facebook door de zogenaamde Two factor authentication waarvan geen enkele code geldig is...
Beschrijf je probleem: Wat je wil en wat niet lukt. (beschrijf dit zo zorgvuldig als kan, gebruik webadressen, leg uit welk plaform, welke hardware, welke software etc.)
En vraag hoe dat probleem mogelijk opgelost kan worden. Je vraagt nu naar een dood-spoor-oplossing.
Echter als een telefoonnummer bellen een oplossing was geweest had je dat met die vraag ook afgevangen. Maar als je je focust op een zelfverzonnen mogelijke oplossing, die geen oplossing blijkt dan kom je nergens... Je zou een hele reeks vragen kunnen stellen:
Heeft Facebook een gebouw in mijn gemeente die ik kan bezoeken als ik tegen problemen aanloop?
>Nee
Heeft Facebook een telegramaccount welke ik kan benaderen?
>Nee Versus (ik verzin wat) Ik kan niet inloggen op Facebook omdat ik het antwoord op de vraag voor mijn tweestapsauthenticatie niet ken. Ik kan ook niet het opgegeven e-mailadres in.
Antwoord> Doe dan dit...
OF
Antwoord> Als je het opgegeven e-mailadres niet in kan houdt het op. Die zal je dus eerst in moeten gaan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.