Kan je de chat op facebook voor iemand blokkeren zonder dat je hem volledig blokkeert?

Ik heb een vriend van lang geleden een bericht gestuurd op facebook. Zij reageert niet en ik kan niet met haar chatten. Ik kan wel nog gewone berichten naar haar sturen. Kan je nooit chatten met niet-vrienden? Of kan zij dat zo instellen (wat ik dan betwijfel want ze heeft de gewone verichten niet geblokkeert)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

als je het op de computer doet dan zie je rechts al je vrienden en als je op die vriend klikt met wie je wil chaten dan kan jij samen met je vriend alleen die chat zien
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is wel mogelijk om te chatten met niet-vrienden. Alleen het is ook mogelijk om de chat uit te schakelen of alleen in te schakelen voor vrienden of voor slechts bepaalde vrienden. Dus dan kan je met helemaal niemand meer chatten. Maar nu is het wel zo dat als die uitgeschakeld is, je nog steeds een berichtje krijgt, maar dan in je postvakIN van facebook.
Dus ik denk dat degene gewoon niet zoveel op facebook zit.
Als je door diegene geblokkeerd zou zijn, dan had je diegene haar pagina ook niet kunnen zien, dus dat is nu niet het geval.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En reacties van niet-vrienden gaan niet naar het postvak in maar naar het postvak overig. Het "postvak in" licht op als je daar een bericht hebt, "postvak overig" geeft geen melding (en kun je alleen maar zien als je op het knopje postvak klikt. Dus grote kans dat diegene het bericht noot heeft gezien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee hoor, niet altijd. Dat hangt van je filter af van je postvak. Ken je iemand helemaal niet en heb je geen gemeenschappelijke vrienden, dan is de kans groot dat die in postvak overige komt. Als je een streng filter instelt krijg je alleen maar berichten van je vrienden in je postvak in en de rest in overige.
Maar met basis filter krijg je berichten van vrienden en mensen die je misschien kent allemaal in postvak in.