Kan je de chat op facebook voor iemand blokkeren zonder dat je hem volledig blokkeert?

Ik heb een vriend van lang geleden een bericht gestuurd op facebook. Zij reageert niet en ik kan niet met haar chatten. Ik kan wel nog gewone berichten naar haar sturen. Kan je nooit chatten met niet-vrienden? Of kan zij dat zo instellen (wat ik dan betwijfel want ze heeft de gewone verichten niet geblokkeert)

Weet jij het antwoord?

/2500

als je het op de computer doet dan zie je rechts al je vrienden en als je op die vriend klikt met wie je wil chaten dan kan jij samen met je vriend alleen die chat zien

Het is wel mogelijk om te chatten met niet-vrienden. Alleen het is ook mogelijk om de chat uit te schakelen of alleen in te schakelen voor vrienden of voor slechts bepaalde vrienden. Dus dan kan je met helemaal niemand meer chatten. Maar nu is het wel zo dat als die uitgeschakeld is, je nog steeds een berichtje krijgt, maar dan in je postvakIN van facebook. Dus ik denk dat degene gewoon niet zoveel op facebook zit. Als je door diegene geblokkeerd zou zijn, dan had je diegene haar pagina ook niet kunnen zien, dus dat is nu niet het geval.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100