Kun je iemand die zijn/haar uitnodiging voor een evenement (door mij georganiseerd) op Facebook nog niet heeft geaccepteerd, verwijderen?

Diegene wil ik niet meer op mijn evenement, is de uitnodiging nog in te trekken? (kan het natuurlijk ook tegen die persoon zeggen, maar trek liever de uitnodiging in; staat 'ie ook niet meer op de gastenlijst)

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik bedoel de vraag niet in de zin van: "kan ik zoiets wel doen", maar in de 'technische zin', dus: is het mogelijk om het te doen. Excuus voor de verwarring.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
anneliez
11 jaar geleden
Zonder heel goede reden lijkt me dat erg onbeleefd.(En ook een beetje zoals kleuters, als ze hun zin niet krijgen: jij mag niet op mijn feestje komen) En hoe groot is de kans dat die persoon echt komt als hij nog niet bevestigd heeft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet het niet zeker, maar probeer het eens door naar de pagina van die persoon te gaan. Daar schijn je wel een uitnodiging voor vriendschap ongedaan te kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uitnodiging voor evenement lukt daar helaas niet. Dank voor je hulp in ieder geval.

Antwoorden (1)

Nee, dat lijkt me zeer onfatsoenlijk! Misschien is de uitgenodigde persoon niet tot reageren in staat geweest en is hij/zij onkundig van het feit, dat ie uitgenodigd is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoelde de vraag niet in deze zin, excuses voor de onduidelijke vraagstelling. Heeft u misschien alsnog antwoord op de werkelijke bedoeling van de vraag?