wat kan ik doen nu facebook mijn account geblokkeerd heeft en vraagt om mijn id?

Ik had een keer toen ik me verveelde een nieuw account op Facebook gemaakt via een proxy om een beetje te trollen met niet me echte naam, maar nu zegt Facebook dat ik mijn ID naar ze moet sturen om te bewijzen dat het account echt is anders ben ik waarschijnlijk alles kwijt, is hier nog iets aan te doen of?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Ja, je ID overleggen. Zo simpel is het!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Iedereen mag om je ID vragen. De vraag is alleen wat de consequenties zijn als je het niet doet. In dit geval ben je dus je account kwijt.
Ritsuka
8 jaar geleden
Je hebt de voorwaarden geaccepteerd van de site
tinus1969
8 jaar geleden
@jack1sparrow. Aanbieders van een product of dienst mogen om je ID vragen; dat mogen bv telefoonverkopers ook. Sommigen (zoals banken) moeten dat zelfs.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
er is een verschil tussen "geven" en "laten zien"
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mocht je overwegen toch een kopie te berstrekken, dek dan je BSN en paspoortnummer af. Die hebben zij niet nodig en is fraude gevoelig. Ik heb via de ANWB hoesjes gekocht, voor mijn rijbewijs en voor paspoort. Daarmee zijn alle gevoelige dingen bedekt.