Bestaan er e-mailvirussen, die juíst geactiveerd worden, als je ze verwijdert?

Dus vóór dat je zo'n e-mailbericht opent.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Afhankelijk van hoe oud/slecht het gebruikte e-mailprogramma is, kán een bericht waarin een virus zit ongeopend al het virus verspreiden (bijvoorbeeld door de previewfunctie), maar met recente e-mailsoftware of webclients zoals Hotmail en Gmail kan dat niet meer.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, dat kan niet; een email al-dan-niet met een bijlage met-of-zonder virus kan altijd veilig verwijderd worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig :)