Goeievraag.nl is blijkbaar vanaf nu ook mobiel te bereiken:http://m.goeievraag.nl/

Uitgeprobeerd en het werkt prima.
(Complimenten aan de ontwikkelaars!)

Zat jij hierop te wachten en zoja zal je dit ook intensief gebruiken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, zat ik niet op te wachten.
Ik lees en beantwoord bijna alles hier met m'n mobiel en blijf de 'gewone' versie gebruiken, met plaatjes vind ik gewoon leuker.
Maar als er behoefte aan is is het fijn dat die vervuld is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, hier zat ik absoluut niet op te wachten.
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Het is ook wel een goeie vraag, alleen zit ik er niet op te wachten. :-)
tot nu toe zat ik er nog niet op te wachten maar nu wel… welk nummer moet je dan draaien? ; )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker, ik zat hier op te wachten.
Als je geen PDA hebt (met een groot scherm) heb je er niets aan, maar de techniek gaat door. Net als GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, ik zat hier niet op te wachten. Ik gebruik geen internet op mijn mobiel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wachtte er wel op. Op mijn Samsung Omnia krijg ik echter het beeld niet goed. De website is niet goed uitgelijnd waardoor ik beter de normale website kan bekijken dan de mobiele. Ik moet eindeloos naar rechts scrollen terwijl de breedte eigenlijk ongeveer 5cm hoort te zijn.
Ach, de 'normale' site heeft meer extra's dus gebruik ik die gewoon. Dus ik erger me er eigenlijk ook niet aan. Is er niet een plek om er feedback over te geven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor browser zit er op je Samsung Omnia?