Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tellen je eigen bezoeken voor ctr mee qua advertentie vertoningen? via Google Adsence

Ik werk veel aan mijn site: 8 uur per dag op www.pclooptvast.nl hierdoor heb ik wel mijn ip uitgeschakeld zodat die niet zichtbaar mee count. maar ik zie natuurlijk wel de advertenties, hoe zit dit dan met de CTR?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
514

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

CTR is de klikfrequentie; een verhoudingscijfer dat aangeeft hoe vaak mensen op uw advertentie klikken nadat ze deze hebben bekeken. De klikfrequentie (clickthrough rate, CTR) kan worden gebruikt om te meten hoe goed uw zoekwoorden en advertenties presteren.
Je eigen klikken tellen mee, maar het is niet de bedoeling dat je zelf op de advertenties klikt. Dit ben je ook overeengekomen met Google bij het starten van Adsense.
Je eigen bezoeken (tijdens testen etc.) tellen natuurlijk wel gewoon mee; de Ads worden dan immers ook geladen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding