Tellen je eigen bezoeken voor ctr mee qua advertentie vertoningen? via Google Adsence

Ik werk veel aan mijn site: 8 uur per dag op www.pclooptvast.nl hierdoor heb ik wel mijn ip uitgeschakeld zodat die niet zichtbaar mee count. maar ik zie natuurlijk wel de advertenties, hoe zit dit dan met de CTR?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

CTR is de klikfrequentie; een verhoudingscijfer dat aangeeft hoe vaak mensen op uw advertentie klikken nadat ze deze hebben bekeken. De klikfrequentie (clickthrough rate, CTR) kan worden gebruikt om te meten hoe goed uw zoekwoorden en advertenties presteren.
Je eigen klikken tellen mee, maar het is niet de bedoeling dat je zelf op de advertenties klikt. Dit ben je ook overeengekomen met Google bij het starten van Adsense.
Je eigen bezoeken (tijdens testen etc.) tellen natuurlijk wel gewoon mee; de Ads worden dan immers ook geladen.