Ligt facebook er bij iedereen uit?

Ik kom er niet op, niet via Chrome, niet via IE. Ligt het aan mijn computer of heeft de website een storing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Nu ik het probeer werkt her hier ook niet... (Ik heb ook chrome).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Deed het bij mij een paar minuten geleden ook niet.
Nu wel. Ik gebruik ook Chrome
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt doet het in sommige gevallen niet.

Pruts website.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier geen problemen. Via IE
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn alleen wel ineens heel weinig vrienden online...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke... wellicht wel problemen om in te loggen :) Het lijkt er op dat meer mensen er last van hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nope eruit gegaan en er weer in... geen problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom nou weer een -??? Overigens schijnt probleem bij KPN en/of Planet te liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm van mij had je een +, dus geen idee... minners schrijven toch nooit een motivatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind het zo onzinnig die minners. Kunnen ze net zo goed afschaffen of een motivatie verplichten. Overigens is nu een minuut of 2 geleden bij mij FB ook rot gaan doen en Hotmail ook...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Server not found, bij mij werkt die site nu ook niet. Zojuist nog wel.

Toegevoegd na 16 seconden:
via Firefox trouwens.
Kimath