Mijn terugknop van safari van mijn macbook is weg, Hoe kan ik die terug krijgen?

ik denk dat ik per ongelijk ergens op geklikt heb, en nu moet ik de hele tijd op kruisje klikken als ik naar een andere pagina wil gaan
zo ziet mijn balk er dus nu uit (zie afbeelding)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

Bij de andere versie van je vraag had ik geantwoord dat het met tabbladen te maken kon hebben, ik zag toen nog geen afbeelding. Nu die wel te zien is lijkt het inderdaad dat je de knoppenbalk moet aanpassen. Dat doe je door rechtsklik op de knoppenbalk en kiezen voor 'Pas knoppenbalk aan..'
Daarmee kan je knoppen toevoegen en verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel nu heb ik het. :-)

Andere antwoorden (1)

En als je met rechtermuisknop op de balk klikt? Kan je dan niet de
knoppen kiezen of "aanpassen"?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat gaat niet