Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan sinds vandaag Utopia live niet meer kijken via Internet Explorer. Wel via Chrome. Hoe ik het kan ik dat verhelpen? Werk

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
internet is een hele slechte browser,je kunt beter google chrome gebruiken dat is kwa surfen en streamen een stuk fijner
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt beter IE even niet gebruiken en wachten op de nieuwe update. http://www.nrc.nl/tech/2014/04/29/ook-nederlandse-politie-waarschuwt-voor-gebruik-internet-explorer/
Mogelijk is je probleem na de update dan ook opgelost.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat valt niet te verhelpen, vermoed ik.
Een en ander zal te maken hebben met het feit dat Internet Explorer de komende tijd wordt afgeraden door verscheidene overheden.
Al weet ik dat niet helemaal zeker... Zou het wel aannemelijk en logisch vinden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Internet explorer is een beetje achterhaald geworden en updates die het programma waarmee jij het kijk ongemerkt uitvoert zorgt dat er problemen kunnen ontstaan bij het afspelen omdat de een vernieuwd is en de ander niet. Gewoon Chrome gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding