Automatisch een stukje tekst achter elke post op Wordpress.org (plugin)?

Is er een plugin waarmee je automatisch onderaan elke post in Wordpress een stukje tekst kan plaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kan het bestand single.php aanpassen zodat er onder iedere post een stukje tekst komt te staan. Ga daarvoor naar www.jouwwebsite.com/wp-admin/theme-editor.php en kies rechts voor "enkelvoudig bericht".

Direct onder deze regel: Read the rest of this entry »

'); ?>

Kun je een extra stukje tekst plaatsen.

(Als je een thema gebruikt kan het zijn dat je single.php er ietsje anders uitziet).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het maximaal aantal karakters het toelaat mag je gerust je single.php file even kopiëren en plakken. Dan zal ik aangeven waar de tekst moet komen. Mocht dat teveel tekst zijn, dan kun je ook even linken naar het thema.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna onderaan je template staat dit stukje tekst:

Als je daar dit van maakt zul je onderaan je posts de gewenste tekst krijgen.

Deel dit artikel met al je vrienden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle WordPress vertalingen vind je hier: http://svn.automattic.com/wordpress-i18n/ . Of er een vertaling van de 'harde tekst' in je thema bestaat durf ik niet te zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, I see. Er zullen een aantal talen meegeleverd zijn, maar wil je een andere taal dan zul je het toch zelf moeten vertalen. Het gemak van de .po- en .mo-bestanden is alleen dat je niet in de codes hoeft te graven om te vertalen, maar dat je gewoon een lijstje kan afwerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zweer bij Notepad2 (http://www.flos-freeware.ch/notepad2.html). Gratis, simpel en code marking. Na installatie naar je mapje met vertaalbestanden, rechtsklikken en dan openen met Notepad2. Mijn website kan je niets mee (je kan de snor verplaatsen als je dat leuk vindt). Ik programmeer af en toe websites en lemonocle gebruik ik om dat "achter de schermen" te doen. Af en toe als ik me verveel bouw ik er iets onnozels op :).