Hoe maak je een Bitmoji classroom?

Mijn kleine neefje was laatst over de vloer en hij begon over apps die ze tegenwoordig gebruiken in de klas. Voor de duidelijkheid: hij zit op de basischool. Hij vroeg of ik hem wilde helpen met zijn Bitmoji avatar. Maar als ik het zo bekijk, moet er volgens mij eerst een klas worden aangemaakt. Wie weet hoe je zo'n Bitmoji classroom maakt?

3 jaar geleden
in: Internet
15.3K

Antwoorden (1)

Stap 1: Open een nieuwe lege Google Presentaties
Verwijder vervolgens eerst de tekstvakken.
Stap 2: Klik met de rechtermuisknop op de witte dia
Kies 'achtergrond wijzigen' en klik vervolgens op 'afbeelding kiezen'.
Stap 3: Klik op "google afbeeldingen zoeken" onder de zoekmachine
Typ "vloer en plafond achtergrond" in de zoekmachine. Kies de achtergrond die u wilt en klik vervolgens op "invoegen"
Stap 4: Voeg afbeeldingen van meubels en decoraties in
Door te klikken op invoegen afbeelding > zoeken op internet vanuit de werkbalk bovenaan uw Google Presentaties-scherm.
Stap 5: Zoek naar afbeeldingen
Zoals whiteboards, wandkleden, boekenplanken, computerbureaus, enz. Selecteer de gewenste afbeelding en klik op 'invoegen'.
Tip: wanneer u naar items zoekt, plaatst u het woord "transparant" achter het item dat u zoekt, zodat uw afbeelding geen witte achtergrond heeft.
Stap 6: Voeg uw bitmoji in door hier de bitmoji-extensie toe te voegen
Klik vervolgens op het bitmoji-pictogram bovenaan uw Google Presentaties-pagina en zoek het soort afbeelding dat u van uw bitmoji wilt. Nadat u deze heeft geselecteerd, volgt u de aanwijzingen op het scherm.
Stap 7: Personaliseer uw klaslokaal door een bericht op het bord te schrijven.
Klik op invoegen > tekstvak en plaats op het bord. Typ uw bericht.
Stap 8: Vervolg de personalisatie door uw favoriete voorgelezen items toe te voegen aan de boekenplanken.
U moet de boekomslagen doorzoeken in de gewone Google-afbeeldingzoekopdracht op een nieuw tabblad en ze vervolgens kopiëren en in het Bitmoji-klaslokaal plakken.
Stap 9: maak uw Bitmoji-klaslokaal interactief door links naar items in uw kamer toe te voegen.
Als je bijvoorbeeld een boek op je plank wilt koppelen aan een voorgelezen YouTube-boek, zou je dat eerst hardop op YouTube zoeken en de URL kopiëren. Klik vervolgens op de afbeelding die u wilt linken (zoals een boek op de plank)> klik op het hyperlinkpictogram> plak de link in het vak.
Stap 10: Zodra uw Bitmoji-klaslokaal klaar is, deelt u het. Klik op delen in de rechterbovenhoek. Zorg ervoor dat de instellingen voor delen zijn ingesteld op “anyone with this link can view”. Klik op “link kopiëren”. Plak de link in een nieuw tabblad en verwijder aan het einde van de URL “edit”. Voeg in plaats daarvan het woord “present” in. Kopieer de nieuwe URL en deel deze link.
(Vertaald uit het Engels)
SimonV