Wat vind jij van one day gvérs

ze stellen een vraag die ze nooit sluiten of een antwoord kiezen, of uberhaupt nog een ractie opgeven.
misschien eerst 5 antwoorden geven en dan pas mogen vragen is dat een oplossing?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Van mij mag je best één dag op GV zitten, als je dan maar wel je vraag sluit, of beste antwoord kiest.

Maar als je de vraag opent, en verder nooit meer op GV komt, niet eens naar de antwoorden kijkt.. Dan zitten hier mensen hun best te doen om antwoorden te zoeken, terwijl er niks mee wordt gedaan.

Maar je kan er niet veel tegen doen, denk ik. Eerst 5 antwoorden laten geven helpt ook niet, daar wordt de kwaliteit van GV ook niet beter op. En dat is toch wat 'wij' willen, als vaste GV'ers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik vind 't prima. Niks mis mee.
Niet als eis stellen dat ze eerst 5 antwoorden moeten geven, want dan kunnen ze onzin-antwoorden geven of ze stellen de hele vraag niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het niet met je eens. Ik denk dat iedereen het recht heeft om hier een vraag te stellen. Je weet niet of die persoon er verder niets meer mee doet. Misschien leest ie alleen de antwoorden en trekt daar voor zichzelf een conclusie uit.
Het is voor ons wel jammer dat er geen reactie meer komt, of geen 'beste antwoord' wordt gekozen, maar ik denk niet dat eerst 5 antwoorden geven daaraan helpt.
Daarbij zijn sommigen meer vragenstellers, terwijl anderen meer antwoordgevers zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Ik kwam op gv omdat ik een antwoord wilde geven. De vraag was al gesteld, maar om het antwoord op een andere manier te krijgen ben ik er nog een vraag bij gaan stellen. Ik zag andere vragen die interessant waren en toen dacht ik: laat ik een account maken en gaan antwoorden. Nu ben ik verslaafd..
Maar zonder een account aan te maken kan je er ook niet achter komen of je het leuk vind en of je er verder nog iets mee doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is toch een site vooral als je een vraag heb en je die graag door anderen willen laten beantwoorden... nou dan mogen mensen die maar 1 vraag hebben wat voor hun belangerijk is ze zijn daarna niet verplicht om verder mee te doen ..... maar ben het er wel mee eens dat het wel seriues moet zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk is het prima om een one day GV-er te zijn.
Dat veel mensen het leuk vinden hier dagelijks vragen te beantwoorden en te stellen betekent niet dat de ''voorbijgangers'' afgeremd moeten worden.
GV is er neem ik aan in eerste instantie om een brandende vraag te kunnen stellen. Het is dan aan de lezers om deze te beantwoorden. Niets meer en niets minder. Dat hele puntensysteem is er alleen maar om mensen geinteresseerd in de site te houden, zodat er altijd een minimale groep mensen is die de gestelde vragen beantwoordt en het dus een actief platform voor het stellen van vragen en het krijgen van goede antwoorden blijft.

Ik begrijp uiteraard je gevoel erbij wel aangezien je
zelf een bijzonder actief lid bent (of moet ik zeggen jullie
in jouw positie:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ivm ad hoc diensten cq standby is het best wel moeilijk als je toch ee wilt doen ...