Kan je op facebook zien wie jou heeft bezocht?

Ik kreeg een vriendschapsverzoek van iemand, maar het rare is(het is de eerste keer dat dit gebeurd) staat er pieter ( bevriend met noor) Dat is een beetje raar want hij had 20 gemeenschappelijke vrienden. En dan staat er uitdrukkelijk (bevriend met noor) bij. Ook krijg ik de hele familie van diegene (noor) op mijn vriendschap suggestie lijst. Terwijl ik ze nooit heb gezien, gesproken of contact mee heb gehad. Ook geen email of wat dan ook van. Meestal zijn de gemeenschappelijke vrienden van die familie met mij ook nihil (vader, zusje, broer) vergeleken met andere die bijna nooit verschijnen. Kan het zijn dat iemand uit die familie mij vaak bezoekt, ook via de accounts van haar familieleden? Of is dit een foutje?"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Het beste antwoord

Facebook geeft altijd suggesties van mensen die je misschien kent. Dat komt gewoon omdat je dan gemeenschappelijke vrienden hebt. Maar je kunt niet zien wie jou heeft bezocht. Het is ook heel slim om je privacy instellingen aan te passen. Als je niet wilt dat iedereen je profiel kan bekijken kan je instellen dat alleen je vrienden dit kunnen zien.
Als je iets plaatst heb je ook de keuze om dit zichtbaar te maken voor je vrienden, alleen jijzelf of openbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klinkt inderdaad wel heel raar, eigenlijk zou er dan bij moeten staan "20 gemeenschappelijke vrienden". Wat ik zelf wel vaak zie, en dat is alleen op mijn mobiel, dat er een reaktie wordt geplaatst door iemand en daar staat dan wel maar één persoon bij vermeld. Dus zie je dit op je laptop of computer is het erg vreemd, maar zie je dit op je mobiele telefoon dan kan het kloppen. Dat komt dan omdat de app van facebook op je telefoon niet zo uitgebreid is als facebook op de computer. Ik hoop dat dit misschien het antwoord voor je kan zijn. Groetjes!