Hoe download je filmpjes van youtube vanaf je ipod touch?

Graag met uitleg want ik snap er niets van

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat is fout! Het is wel mogelijk. Je moet alleen wel een gejailbreakde ipod touch hebben. Installeer dan via Cydia mxtube en klaar! Via dat progr. kan je youtube filmpjes downloaden en opslaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft het helemaal niet te jailbreaken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel voor mxtube! Dit is de snelste manier.

Andere antwoorden (4)

Dat kan niet want je hebt daar een computer voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan wel dus ga geen dingen zegge. waar je geen verstand van hebt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je jailbreaken, met een standaard iPod kan het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het zelf wel en ik heb hem nooit gejailbreakd rara hoe kan dat...
DAT KAN WEL :)
Je hebt nodig:
-een browser op je ipod
-een email adres

Ga naar youtube.com, zoek de url van het filmpje op.
Kopieer de url van het filmpje.
Ga naar www.zamzar.com, en klik op download.
Voer vervolgens de url in bij stap 1.
Bij stap 2 selecteer je je ipod formaat.
Welke deze is kun je opzoeken door de eigenschappen van de filmpjes te bekijken die al op je ipod staan.
Je kan ook in de gebruiksaanwijzing kijken welk formaat dat is, maar zamzar moet gewoon 100% zeker het goeie formaat voor je ipoad ertussen hebben staan.
Bij stap 3 vul je je email adres in.
Nu duurt het enkele minuten tot enkele uren voordat je een link ontvangt in je mailbox.

Klik daarop, en download het bestand.
Je kan dit natuurlijk direct naar je ipod downloaden, doe je dat niet, dan kan je ervoor kiezen om dit vanaf de pc naar je ipod te verplaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het doen zonder hen te jailbreaken! Je moet even nar app store gaan en dan zoek je op het programma downloadlite die is gratis dan ga je nar YouTube en naar het filmpje dan klik je op mail mij de url of zoiets. Dan ga na naar een site waar je (net zoals op de computer) een filmpje van YouTube zou halen (weet er even 1,2,3 geen) en dan klik je op download en kan je het bestand gewoon afspelen in die app bij downloads. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel gemakkelijk je hoeft voor deze methode niks te downloaden je gaat gewoon naar www.tubidy.com en typt gewoon het liedje dat je wilt en dan krijg je de keuze om een muziek video of alleen de muziek te downloaden