Door te zorgen dat je daar iets interessants, bijzonders hebt staan waarvoor mensen "fan" willen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
zet het bv op je facebook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Promotie, promotie, promotie.

Ga op veel forums over het onderwerp iets schrijf met een link naar facebook fanpage.

Je moet je natuurlijk ook afvragen waarom mensen lid zouden moeten worden van jouw facebook fanpage. Wat geef jij ze wat andere pagina's ze niet geeft?
Kunnen ze meer informatie zien over iets? Kunnen ze iets winnen? Vernieuw je de informatie wel vaak?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als je het promoot, zorg wel dat het niet het stereotype soort is.. Zoals alleen de link etc. Vrolijk het wat op, en doe je eigen tekst erbij! (Verder niks aan toe te voegen)
Zoek uit waar jouw potentiële fans behoefte aan hebben. Biedt ze vervolgens een gratis rapport (pdf) of video aan met waardevolle informatie over dat onderwerp.

Laat mensen het bestand alleen downloaden nadat ze jouw fan zijn geworden. Vervolgens is het gewoon een kwestie van promoten (offline én online) en je pagina up-to-date houden!