waarom moet je bij utorrent de games allemaal veranderen als je het hebt verandert?

want je download een game, dan zegt hij allemaal dingen...
je moet in je spel veranderingen aan brengen waarom en is er een beter programma voor dat zoon torrent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Via de torrents download je gehackte games. De makers van spellen doen er alles aan om te voorkomen dat jij zomaar 1, 2, 3 de spellen kunt downloaden en draaien. Die games, daar moet aan gemorreld worden voordat je ze zomaar kunt downloaden en draaien.

Vaak moet je naast de download nog iets installeren om je computer voor de gek te houden zodat hij niet in de gaten heeft dat je met een gehackte game werkt. Of je moet een licentiefile en een nep-licentieserver installeren, of je moet (voor je DS) een crack of een uitbreiding van je besturingssysteempje installeren, of verzin maar eens iets geks.

Dus ja: er zijn betere programma's voor spellen dan de torrents: ga naar de winkel en koop het officiële spel. Of beschouw het als een hobby en leer hoe je alle toeters en bellen om je gehackte spel heen goed in moet stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt precies, en als je je niet wilt verdiepen in de werking moet je ook niet huilen maar gewoon de spellen in de winkel kopen