hoe weet ik welke mijn standaard browser is?

dacht firefox te hebben, maar als ik die aanklik, vraagt ie of ik hem als standaard browser wil instellen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.1K

Antwoorden (3)

Ergens een link aanklikken waarbij je naar internet gaat, zo zie je welke browser je hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is Internet Explorer nog je standaard, gewoon op 'Ja' klikken als hij weer vraagt of je FF als standaard wilt instellen. Kun je zien door in configuratie scherm 'programma's en software' aan te klikken en dan standaardprogramma'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dan de volgende keer dat hij dat weer vraagt aangeeft dat Firefox de standaard browser is dan stelt hij dat in.
Misschien was er een update van IE, dan stelt die zich vaak weer als standaard in.
Inderdaad proberen om een link uit bijv. je mail aan te klikken en dan kijken welke browser hij opent.