Is er een extentie voor Chrome, of een programma voor Windows 7 waarmee ik mijn data (internet) gebruik kan bijhouden en controleren?

Even de achtergrond van de vraag: Ik vertrek binnenkort naar Zuid Afrika, en daar geldt een datalimiet. Hier wil ik niet overheen, maar ik weet niet hoe ik bij kan houden hoe veel internet ik gebruik op een PC. Weet iemand een goede app of programma?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als dat een chrome extensie is, werkt dat alleen voor chrome. Je browser verbruikt in de regel het minst van iemand die bang zou moeten zijn voor het overschrijden van een datalimiet. De grootste boosdoeners zijn downloadprogramma's als utorrent en nieuwsservers. http://www.hongkiat.com/blog/monitor-internet-usage/ Een programma op je PC monitort ook weer alleen datgene wat je op die PC downloadt. Houdt daar ook weer rekening mee. Niet dat je op je mobiel nou GB's opslurpt maar toch.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt mrTomaat! nu loop je wel een antwoordpuntje mis toch?

Het beste antwoord

Ja dat is mogelijk met de volgende extentie:
https://chrome.google.com/webstore/detail/xnet-usage-monitor/jpnhbkaagkkjkdgjhjkicdhfgicljhlc?hl=en

PS: In Windows 8.1 zit er standaard een counter in die alle data van een specifiek wifi netwerk aangeeft