Hoe kom ik erachter of een specifiek boek als e-boek wordt verkocht?

Als ik google met de titel, schrijver en het trefwoord 'ebook', kan krijg ik nog steeds alleen treffers voor het papieren boek, omdat de site ook in ebooks doet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om welk boek gaat het, misschien kunnen we helpen zoeken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is ook meer algemeen. Maar voor nu ben ik benieuw naar:
Stille Gedachten van Korenhof, Jolien http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/stille-gedachten/1001004007798179/index.html Ik lees graag spirituele romans, en ik wil uitzoeken of deze al met ebooks te verkrijgen zijn. Dit is een boek welke ik nu aan het lezen ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens te googlen met dubbele aanhalingstekens om het woord ebook (dus Titel Schrijver "ebook") Dan zoekt google alleen paginas waar het woord eboo ook daadwerkelijk in staat.

Antwoorden (2)

Probeer eens te googlen met dubbele aanhalingstekens om het woord ebook (dus Titel Schrijver "ebook")

Dan zoekt google alleen pagina's waar het woord ebook ook daadwerkelijk in staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar alle pagina's die ebooks verkopen, hebben die tekst in hun pagina. Ergens in hun menu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik je aanraden om op elke grote ebook-verkoop site even stuk voor stuk te zoeken naar je titel onder de categorie ebooks.
Hier staan de esoterische titels die je als e-book bij Van Stockum kunt bestellen: http://www.vanstockum.nl/ebooks/esoterie-algemeen/nl/
Amadea