Wat zijn goeie sites voor gratis E-Books?

Een vriendin van mij heeft net een tablet gekocht en wil hier graag boeken op lezen. Op welke site kan ik goeie E-books vinden die gratis zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Project Gutenberg (als je van wat oudere boeken houdt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou even op je tablet op google moeten zoeken: gratis e-books. Er zijn honderden site's met gratis e-books, met verschillende soorten. Ik weet niet van welke boeken je vriendin houd. Dus zoek het even op google op