Is dit wel te vertrouwen

nou ik heb dus inlogproblemen bij de site van NFS-World...

heb ze een berichtje gestuurd.. en zeggen ze dat ze mijn Postcode nodig hebben...

Wat heeft mijn probleem oplossen met mijn postcode te maken???

zal ik het invullen of leeg laten

Toegevoegd na 2 minuten:
Tijdens het aanmelden hoefde ik geen postcode in te vullen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Bij het aanmelden voor een site wordt vaak om postcode gevraagd omdat dat een globaal idee geeft van de verspreiding van de gebruikers. En als iemand inlogproblemen heeft, kunnen ze naar dat soort informatie vragen om er zekerder van te zijn dat je het echt zelf bent.

Maar, bij internationale sites wordt vaak alleen om de postcode gevraagd van gebruikers binnen de USA. Het klopt dus dat jij geen postcode hebt opgegeven. Je kunt ze dus gewoon terugmailen met het verhaal dat je een gebruiker binnen the Netherlands bent en bij je sign-up geen zipcode hebt opgegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ze willen met een aantal gegevens controleren dat je identiteit klopt. Daarvoor moet je gegevens opgeven die je destijds ook al hebt gegeven bij het aanmaken van je account. Het maakt niet uit welke zip-code (die helemaal niet bestaat in Europa) je opgeeft, als ie maar klopt met je oorspronkelijke registratie.
escape
13 jaar geleden
alhoewel ik zelf zeer terughoudend ben met het verstrekken van privé gegevens op internet, denk ik dat het in dit geval niet veel kwaad kan.
EA is een betrouwbare partner die het zich denk ik niet kan veroorloven gekke dingen te doen met jou gegevens.