Als een pagina met resultaten van google/bing/andere zoekmachines ook telt als een pagina dan zijn er oneindig veel pagina's op internet. Je kunt namelijk oneindig veel zoekopdracht opgeven en daar een pagina bij krijgen. Je kunt zelfs aan google vragen wat bing heeft over een bepaald onderwerp en andersom waarmee het aantal van oneindig nog oneindiger wordt.

Daarnaast zijn sites ook vaak gepersonaliseerd, dus de pagina die jij ziet, is niet de pagina die ik zie (en dan heb ik het nog niet over de advertenties die erop staan).

Het aantal pagina´s is dus of oneindig, of niet uit te rekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ontzettend veel, in januari 2009 waren er 185497213 (185 miljoen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tussen januari 2009 en december 2009 zit een hoop tijd.
Heeel Veel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol