Mijn provider heeft, nu al 8 dagen geleden, mijn goede e-mailadres verwijderd. Hoe ingewikkeld is dit voor hen om weer terug te zetten?

3 maanden geleden is de organisatie overgenomen door een andere provider met de belofte dat alle klanten hun oude e-mailadres kunnen houden. Bij mij is dat nu dus mis gegaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat is technisch gezien totaal niet ingewikkeld, hangt er alleen van af om hoeveel klanten het gaat, en hoeveel mensen ze er daarvoor kunnen inzetten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan lijk ik de pech te hebben dat het er erg druk is... wacht al 8 dagen en al die tijd kan ik geen e-mail ontvangen.
Amadea
11 jaar geleden
Maak dan een gmail- of outlookaccount aan! Is gratis, makkelijk, en je kunt direct mailen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een @live account en ik gebruik outlook. Dus mailen kan ik wel maar niet met het voor mijn collega's etc bekende mailadres.
capthavoc
11 jaar geleden
Vreemd er zou eigenlijk dit moeten gebeuren
als een andere provider je email adres overneemt
krijg je wel een ander email adres maar deze is meestal dan nog enkele maanden gekoppeld aan het oude adres ? Heb je het nieuwe adres ingesteld ? Dan kan het zijn dat je daar nog de mail van je oude adres op binnen krijgt ? Alleen de reactie terug gaan dan via het nieuwe email adres kan je ons vertellen welke provider ? en wat je nieuwe provider is ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inmiddels is, na het zoveelste telefoontje, het probleem verholpen. Hoera!
Reden waarom het zo lang duurde is onderbezetting.
*capthavoc: Ik zit bij: @onsnet.nu. Dit is een paar maanden geleden overgenomen door @onsbrabantnet.nl met de afspraak dat alle oude leden @onsnet.nu mogen houden.