Kan ik een wireless mini N router met de client mode aansluiten?

Wireless mini N router met de client mode?
De bedoeling is om met de wireless N mini router de TV van internet te voorzien. Tussen TV en wifi router zit een kabel. De wifi router ontvangt het internet signaal draadloos van de modem. Dit wil allemaal jammer genoeg niet.

Het gaat om deze router en de manual die ik gebruikt heb voor installatie: http://cdn.satechi.net/media/blfa_files/wireless_mini_router_manual.pdf

Ik heb vandaag ook een modem van telfort aangesloten, misschien dat het daar wat mee te maken heeft? Hiervoor had ik internet van ziggo en had ik mn smart TV op dezelfde manier van internet voorzien.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je router dus wireless als client geconnect is aan je modem?

Wat belangrijk is dat als er meerte utp poorten op di n router zitten welke voor LAN en WAN is.
Als er maar één op zit is het de vraag of die gebruikt kan worden om een client op aan te sluiten als je wireless modem als client geconnect is.

Je kan testen met een laptop op de UTP poort op de wireless n router, als die wel internet krijgt op die poort, moet het iets met de tv zijn, zo niet, dan is het een instelling in de router.

Je kan dan zoeken of je ergens de instelling van die poort kan veranderen van WAN naar LAN bijvoorbeeld.