Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand hoe je yahoo moet verwijderen als zoekmachine?

ik heb wel vaker dat ik yahoo ineens als zoekmachine heb in plaats van google en ik weet ook hoe je dit kan veranderen, deze keer is het alleen heel anders aangezien onder zoekmachine er alleen yahoo staat, ik kan geen andere zoekmachines toevoegen en de 3 stipjes rechts van de yahoo link kan ik niet op klikken. Ik ben de hele dag al bezig met uitzoeken wat ik nou moet doen maar ik kom er niet uit. Wie weet hier meer van en kan mij helpen?

een jaar geleden
in: Internet
2K
Amadea
een jaar geleden
Welke browser gebruik je?
MG123
een jaar geleden
google chrome

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Klik op de drie puntjes rechtsboven en kies voor Instellingen. Selecteer in de balk links Zoekmachine en ga naar Zoekmachines en Site Search beheren. Klik op de drie puntjes aan het eind van de vermelding Yahoo en kies voor Verwijderen. Selecteer Google om dat in te stellen als Standaard.

Als je zoekmachine onverwacht verandert kan de oorzaak zijn dat er malware op je apparaat is komen te staan. Meer informatie over het verwijderen van malware staat op https://support.google.com/chrome/answer/2765944
(Lees meer...)
Amadea
een jaar geleden
MG123
een jaar geleden
de drie puntjes aan het eind van de vermelding yahoo zijn dus niet klikbaar bij mij. dat is een beetje het hele probleem..
Amadea
een jaar geleden
Dan is het wellicht handig Chrome te resetten naar de oorspronkelijke instellingen, met chrome://settings/resetProfileSettings?origin=userclick
MG123
een jaar geleden
Dit heeft gewerkt ! Je bent een held :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding