Vroeger zag ik met Google Chrome de 6 meest bekeken websites, maar nu niet meer. Hoe krijg ik dat terug?

Als ik nu Chrome opstart gaat hij naar de Google startpagina.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.7K

Het beste antwoord

Rechts van de adres balk heb je een steeksleutel icoontje. Als je daar op klikt en dan naar "Options" gaat, staat er boven aan "On Startup". Daar klik je aan "Open the home page". Daaronder staat bij "Home Page" de optie "Use the New Tab page". Als je die optie kiest, dan zou Chrome moeten doen wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Click helemaal rechts (bovenin ) op de steeksleutel.Ga met de pijl naar beneden en kies voor OPTIES zodat je de basisinstellingen kunt aanpassen. Helemaal bovenin op deze pagina vink je dan de 2e mogelijkheid aan : "De pagina's opnieuw openen die het laatst waren geopend " Dat is eigenlijk alles ! Verder kun je in het midden "Gebruik de nieuwe tab "kunnen aanvinken,echter dat is onhandig.