ik heb mijn mc controlle aangezet maar vergeten mijn computer in mjin router te zetten hoe kom ik nu nog op mijn router?

ik was bezig om mijn Playstation 3 aan te sluiten op het draadloos internet, maar tot ergenis werkte dit steeds niet. uiteindelijk heeft iemand mij verteld dat ik hem in mijn router zijn MAC controle kon zetten en dan MAC controle aan te zetten. nu heb ik de MAC controle aangezet voor ik mijn PC's MAC nummer of die van mijn playstation erin heb gezet.

mijn router is:
sitecom WL-368

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je kunt de router resetten door de resetknop 30 sec. in te drukken dan de stroom er af met de knop nog steeds ingedrukt 30 sec. vasthouden en dan de stroom er weer op.
Nu is de router terug naar fabrieksinstelling en zul je wel alles opnieuw moeten configureren.

Succes!