wij hebben thuis sinds kort een nieuwe WIFI verbinding en kan ik helemaal niet meer op twitter ligt dat aan de verbinding?

wij hadden dus eerst gewoon een WIFI ding en kon ik op twitter, daarna krgen we er een 2e verbinding bij en werkte twitter gewoon op allebei, maar nu hebben we dus de oude niet meer en werkt twitter helemaal niet meer kan dat aan de nieuwe verbinding liggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

je nieuwe wifi moet wel ingesteld worden
wpa2 protocol en ww ?
zolang die oude er nog was werkt alles nog via die verbinding
en nu die weg is zoekt je apparatuur tevergeefs naar die verbinding ?
dus verwijder in het rijtje vertrouwde wifi verbindingen die oude en zoek naar de nieuwe en stel je ww in ?
die is waarschijnlijk anders dan de oude staat wellicht op de onderkant van het nieuwe wifi kastje ?
capthavoc