Mag ik op youtube een game van Ubisoft verloten?

Ik heb een kanaal op Youtube en om te "vieren" dat ik een bepaald aantal abonnees heb gehaald wil ik Assassins Creed 2 gaan verloten. Mag dit gewoon zonder klachten over copyrights te krijgen enzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik denk het wel, zolang jij de game origineel gekocht hebt.
Ritsuka
11 jaar geleden
Deze vraag gaat niet specifiek over een Youtube kanaal, maar over het copyright bij het weggeven van een game.
En je mag best zeggen dat je een Youtube kanaal hebt, zolang je de naam maar niet noemt (want dan maak je reclame)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk het ook, jij hebt tenslotte zelf de (codes voor) de spellen gekocht, en Ubisoft krijgt daar net zoveel geld van als wanneer die mensen het zelf hadden gekocht.

Antwoorden (1)

Als deze orgineel is en je bent in het bezit van een aankoopbewijs, dan moet het denk ik geen probleem zijn.